Szukaj

Rodzaj wycieczki: samochód
Region: Podhale i Beskidy
Województwo: małopolskie

Szczawnica-Krynica to ponad 100 km,Szczawnica-Zakopane-wg mapy 59 km.Ładnie brzmi,jedziemy więc do stolicy poskich Tatr,pokazać dziecku kolejkę górska.Ominęliśmy "Zakopiankę "bokiem,wypadliśmy na trasę w Czarnym Dunajcu,tu nas powitał niewielki zator na drodze.Włączylismy nawigację,szybko wjechaliśmy w boczne uliczki Zakopanego,szukając Kasprowego Wierchu.W końcu mechaniczna mapa zawlokła nas pod skocznię.Stamtąd juz "tylko "parę kilometrów do kolejki na Kasprowy Wierch.Chcieliśmy o...
Narciarski tydzień w Zakopanem

Rodzaj wycieczki: pociąg spacer
Region: Małopolska
Województwo: małopolskie

W styczniu 2011 roku wybrałam się z dwójką dzieci do Zakopanego. Niestety, PKP długo jeszcze będzie goniło XXI wiek, na razie godzinne opóźnienie to norma- wysiedliśmy zatem z pociągu po, bagatela, 17 godzinach jazdy. Dobrze, ze postój taksówek umiejscowiony jest tuż obok peronu, więc już po chwili ruszyliśmy w stronę Nosala, gdzie mieliśmy spędzić nasz urlop. Mijając zakopiański Aquapark taksówkach opowiadał o perypetiach związanych z jego budową i otwarciem. ...
Trasa na Morskie Oko

Rodzaj wycieczki: spacer
Region: Podhale i Beskidy
Województwo: małopolskie

Przepiękna trasa na Morskie Oko. Większość turystów wybiera bardziej wygodną drogę do tego miejsca, ale naprawdę tracą przez to wiele cudownych widoków naturalnego piękna gór. Jest to jedna z najciekawszych tras w Tatrach, jest dośc długa, ale czuć, że ten czas spędza się wśród prawdziwej przyrody. Prawdziwa droga górska, która jednak nie wymaga super kondycji. Ten kto kocha góry będzie zachwycony.
Do Zakopanego....

Rodzaj wycieczki: pociąg
Region: Małopolska
Województwo: małopolskie

Wyjechaliśmy z naszymi przyjaciółmi w typowo zimowej scenerii stycznia 2008 roku.Cały czas przed wyjazdem była chlapa, pogoda po prostu do niczego! Już myśleliśmy, że śniegu wcale nie będzie...Aż tu nagle nadszedł termin wyjazdu i nagle w środku zimy pojawiły się śmieg i mrozy! Więc nasza radość po prostu wybuchła! Czym prędzej udaliśmy się do Zakopanego!Wysiadamy na stacji w centrum tego miasta i naszym oczom ukazuje się typowo-piękna śnieżna zimowa stolica Polski, taka jaka powinna ...

Szukaj wspomnienia

Opis wspomnienia
Rodzaj podróży
Miasto
Województwo
Region

Właściciel serwisu:                   Wszelkie prawa zastrzeżone. Copyright 2010-2018 © gdziebylec.pl – cała Polska w kieszeni           Developed by:   Projektowanie stron WWW