Szukaj

Region: Małopolska
Miasto / Miejscowość: Zakopane
Opis wspomnienia:

Wyjechaliśmy z naszymi przyjaciółmi w typowo zimowej scenerii stycznia 2008 roku.Cały czas przed wyjazdem była chlapa, pogoda po prostu do niczego! Już myśleliśmy, że śniegu wcale nie będzie...Aż tu nagle nadszedł termin wyjazdu i nagle w środku zimy pojawiły się śmieg i mrozy! Więc nasza radość po prostu wybuchła! Czym prędzej udaliśmy się do Zakopanego!

Wysiadamy na stacji w centrum tego miasta i naszym oczom ukazuje się typowo-piękna śnieżna zimowa stolica Polski, taka jaka powinna być dla turystów!
W pierwszy dzień udaliśmy się na poszukiwania naszej kwatery. Byliśmy zadowoleni że znaleźliśmy ją bez trudu i resztę dnia mogliśmy spędzilić na odpoczynku. Na drugi dzień zaplanowalismy sobie wjazd na GubałówkęGubałówka(Kolej Linowo-Terenowa Gubałówka - dolna stacjaKolej Linowo-Terenowa Gubałówka - dolna stacja) :) Kolejką wjechaliśmy na szczyt (Kolej Linowo-Terenowa Gubałówka - górna stacjaKolej Linowo-Terenowa Gubałówka - górna stacja) skąd był przepiękny widok! Po zakończeniu dnia udaliśmy się do kwatery wcześniej zwiedzając Krupówki.

W trzeci dzień wybraliśmy się na wycieczke na Słowację. W pierwszej opcji mieliśmy jechać do Bukowiny, ale stanęło na Słowacji i Jaskini Bielskiej k. Popradu. Po wyczerpującej wyprawie następny dzień minął na przejściu przez las Tatrzańskiego Parku Narodowego do schronisku pod GiewontemGiewont. Niestety bez wspinaczki ponieważ warunki były baaardzo trudne! Bolały nas trochę nogi, ale wyprawa się udała, zresztą zakończyliśmy ją wjazdem na Kasprowy Wierch następnego dnia:) Tą wycieczkę wspominam wspaniale bo było naprawdę cudownie.