Szukaj
Szukanie zaawansowane

To były 3 dni w Warszawie !

Gdziebylec matinnne, dodał wspomnienie 27 Listopada 2011r. o 16:49
Rodzaj wyciaczki: pociągrowersamochódspacer

Województwo: mazowieckie
Region: Mazowsze
Miasto / Miejscowość: Warszawa
Opis wspomnienia:

W te wakacje razem z chłopakiem wybrałam się do Warszawy. Zatrzymaliśmy się u mojego brata na Ursynowie. Pierwsze co oczywiście zrobiłam, to poleciałam do Złotych Tarasów ( Złote TarasyZłote Tarasy) by obkupić się w dużą ilość nowych ciuchów. Potem poszliśmy pod pałac kultury i nauki (Pałac Kultury i NaukiPałac Kultury i Nauki) jako, że było blisko. Wieczorem wstąpiliśmy na chwilę do restauracji Essenci (Restauracja EssenciaRestauracja Essencia ) Nie zabrakło także ogromnych lodów, po których byliśmy pełni. Następnego dnia wskoczyliśmy na rowery i wybraliśmy się do Wilanowa. Tam wstąpiliśmy na obiad do Restauracja WilanówRestauracja Wilanówktóra bardzo przypadła nam do gustu. Po południu wybraliśmy się na spacer po starówce( Rynek Starego Miasta w WarszawieRynek Starego Miasta w Warszawie     )  Tam wstąpiliśmy do najlepszej pierogarni w jakiej kiedykolwiek byłam ! (Zapiecek Polskie PierogarnieZapiecek Polskie Pierogarnie). Następnego dnia udaliśmy się metrem do łazienek królewskich  (Park Łazienkowski - Łazienki KrólewskiePark Łazienkowski - Łazienki Królewskie). Zobaczyliśmy tam Popiersie Aleksandra Kamińskiego w Łazienkach KrólewskichPopiersie Aleksandra Kamińskiego w Łazienkach KrólewskichPopiersie Eugeniusza Kwiatkowskiego w Łazienkach KrólewskichPopiersie Eugeniusza Kwiatkowskiego w Łazienkach KrólewskichPopiersie Stanisława Wyspiańskiego w Łazienkach KrólewskichPopiersie Stanisława Wyspiańskiego w Łazienkach KrólewskichPopiersie Maurycego Mochnackiego w Łazienkach KrólewskichPopiersie Maurycego Mochnackiego w Łazienkach KrólewskichPopiersie Stanisława Augusta Poniatowskiego w Łazienkach KrólewskichPopiersie Stanisława Augusta Poniatowskiego w Łazienkach Królewskich i wszystko inne co można było tam zobaczyć ! Obok łazienek był Ogród botaniczny , do którego bardzo chciałam pójść, więc mój chłopak zapłacił za wejściówki. Ogród Botaniczny Uniwersytetu WarszawskiegoOgród Botaniczny Uniwersytetu WarszawskiegoNa sam koniec wycieczki, trzeciego dnia udaliśmy się do zoo warszawskiego, gdzie widzieliśmy różne zwierzęta ! Warszawskie ZOOWarszawskie ZOO. To były znakomite 3 dni w Warszawie !