Szukaj

Region: Dolny Śląsk i Sudety
Miasto / Miejscowość: Będzin
Opis wspomnienia:

Parę lat temu byłam z moją grupą teatralną na II Ogólnopolskich przeglądzie " Będzińskie spotkania teatralne". Był to najmilej wpomniany przeze mnie przegląd. Czemu ? Poznaliśmy mnóstwo wspaniałych ludzi i zobaczyliśmy dużo ciekawych miejsc. Gdy tylko przyjechalismy i rozpakowaliśmy się w swoich pokojach, a dokładniej w hotelu Cumulus ( Hotel CumulusHotel Cumulus )  poszliśmy obejrzeć dwa zamki ( Zamek w BędzinieZamek w Będzinie oraz Królewski Zamek BędzińskiKrólewski Zamek Będziński ) . Pamiętam, ze ten drugi niezwykle nas zachwycił. Nastepnego dnia pomiedzy spektaklami udało nam się wpaść do pałacu Pałac Mieroszewskich (Muzeum Zagłębia)Pałac Mieroszewskich (Muzeum Zagłębia) . Wieczorem, wybraliśmy się na kolację do sieciówki Restauracja SphinxRestauracja Sphinx, gdzie większość z nas wybrała sałatkę i pizzę .

Ostatniego dnia, kiedy dowiedzieliśmy się, że w przeglądzie zdobylismy II miejsce, poszliśmy do naszego hotelu spakować się. Jako, że mielismy jeszcze troche czasu, zwiedziliśmy będziński kościół, a mianowicie Kościół pw. Świętej TrójcyKościół pw. Świętej Trójcy . Bedzin wpominam bardzo dobrze. Spędziłam tam ciekawy czas z moimi znajomymi z grupy teatralnej. Kiedys na pewno tam wrócę :)