Szukaj

Rodzaj wycieczki: samochód spacer
Miasto / Miejscowość: Sanok
Województwo: podkarpackie

W drodze w Bieszczady wpadliśmy na pomysł, by zobaczyć Sanok. Chodzilismy po nim kilka dobrych godzin, bo poza zwiedzianiem i spacerowaniem, cieszeniem się pięknem miejsca... zgubiliśmy samochód. Jednak zobaczyliśmy katedralną cerkiew w Sanoku, zamek i wiele innych pięknych, wartych obejrzenia miejsc.
Dwa dni w Bieszczadach

Rodzaj wycieczki: samochód
Miasto / Miejscowość: Polańczyk
Województwo: podkarpackie

i pojechaliśmy... zamiast nad morze- w Bieszczady. Właściwie spędziliśmy tam niecałe dwa dni, choć planowaliśmy dłuższy pobyt. Jednak, mimo to, było warto. Piękne cerkwie, cudowne połoniny, budzące nas wschody słońca zapierające dech w piersiach...
Anioły są takie ciche

Rodzaj wycieczki: pociąg spacer
Miasto / Miejscowość: Ustrzyki Górne
Województwo: podkarpackie

…zwłaszcza te w Bieszczadach – śpiewa Stare Dobre Małżeństwo. Właśnie te Anioły, takie ciche i niepozorne, miałam okazję poznać odbywając liczne wędrówki po bieszczadzkich wzniesieniach. I chociaż jestem wierną fanką wysokich gór, to połoniny na niewysokich bieszczadzkich szczytach zrobiły na mnie niesamowite wrażenie. Swoją wycieczkę odbywałam pod koniec czerwca, więc krajobraz połonin miał różne odcienie zieleni, które połączone z zespołami skalnymi dawały...
Tydzień bieszczadzki

Rodzaj wycieczki: samochód spacer
Miasto / Miejscowość: Dołżyca Sanok Solina Bóbrka
Województwo: podkarpackie

W sierpniu 2010 spędziliśmy rodzinny tydzień w Bieszczadach. Noclegi mieliśmy w małej miejscowości Dołżyca, spaliśmy w domku w Ośrodku Wypoczynkowym "Nad Solinką". Juz sam dojazd do tegoż zaczął się bardzo ciekawie, bowiem w Internecie nie znalazłam żadnej informacji o tym, że aby dotrzeć tam, należy przejechać przez rzekę- nic dziwnego zresztą, że właściciel obiektu się tym nie chwali- jednego dnia po deszczu wszyscy mieszkańcy zostali uwięzieni w ośrodku... Generalnie jednak ośrodek nie był zły- j...
Wakacje w Bieszczadach

Rodzaj wycieczki: samochód
Miasto / Miejscowość: Cisna Ustrzyki Górne Polańczyk
Województwo: podkarpackie

Wakacje w Bieszczadach zaliczam do bardzo udanych! Warto było przejechać tyle kilometrów, by ujrzeć te przepiękne tereny, zachowaną naturę, niesamowite góry pokryte połoninami... Nocleg w miejscowości Cisna, a stamtąd pierwsza wyprawa w góry na szczyt Jasło, a także przejazd Leśną Kolejką we mgle ;) Kolejne wyprawy w góry wymagały dojazdu do pobliskich miejscowości. Zaliczone: Połonina Caryńska (cudo), Połonina Wetlińska - Chatka Puchatka (wędrówka w chmurach, zimno i ...

Szukaj wspomnienia

Opis wspomnienia
Rodzaj podróży
Miasto
Województwo
Region

Właściciel serwisu:                   Wszelkie prawa zastrzeżone. Copyright 2010-2018 © gdziebylec.pl – cała Polska w kieszeni           Developed by:   Projektowanie stron WWW