Szukaj

Rodzaj wycieczki: spacer
Miasto / Miejscowość: Kraków Wola Justowska Przegorzały
Województwo: małopolskie

Teoretycznie mamy spacerować po mieście – wszak Lasek Wolski jest częścią Krakowa. W rzeczywistości wędrówka po terenie „lasku” zmienia się w dość forsowną wędrówkę. W jej trakcie musimy się zmierzyć z licznymi wąwozami i stromymi ścieżkami. Ale po kolei.   Naszą pieszą wędrówkę rozpoczynamy na terenie Woli Justowskiej. Na rozgrzewkę urządzamy sobie mały spacerek po tutejszym parku. Wędrujemy wokół Willi Decjusza – jednej z najciekawszych re...
Krakowskie wspomnienia

Rodzaj wycieczki: samochód
Miasto / Miejscowość: Kraków
Województwo: małopolskie

W 2010 r. miałem przyjemność brać udział w wycieczce do Krakowa, której głównym punktem było zwiedzanie Katedry na Wawelu. Pojawiliśmy się tam rano, po chwili czekania na przewodniki, mogliśmy wejść do katedry. Było tam naprawdę ciekawie. Piękne rzeźby, obrazy, ołtarz i organy wzbudziły w nas wielki zachwyt. Podziwanie tak wielu sarkofagów królów polskich było dla nas przyjemnośćią. Później przeszliśmy do podziemi, gdzie mogliśmy zobaczyć groby największ...
Narciarski tydzień w Zakopanem

Rodzaj wycieczki: pociąg spacer
Miasto / Miejscowość: Zakopane
Województwo: małopolskie

W styczniu 2011 roku wybrałam się z dwójką dzieci do Zakopanego. Niestety, PKP długo jeszcze będzie goniło XXI wiek, na razie godzinne opóźnienie to norma- wysiedliśmy zatem z pociągu po, bagatela, 17 godzinach jazdy. Dobrze, ze postój taksówek umiejscowiony jest tuż obok peronu, więc już po chwili ruszyliśmy w stronę Nosala, gdzie mieliśmy spędzić nasz urlop. Mijając zakopiański Aquapark taksówkach opowiadał o perypetiach związanych z jego budową i otwarciem. ...
Kopalnia Soli w Wieliczce

Rodzaj wycieczki: spacer
Miasto / Miejscowość: Wieliczka
Województwo: małopolskie

Łapiąc ostatnie ciepłe dni tegorocznej jesienni postanowiliśmy ze znajomymi wyskoczyć gdzieś na weekend.Los padł na Jurę Krwkowsko-Częstochowską oraz na krótki wypad do Wieliczki.Do najbardziej znanej kopalni soli w Europie.Wpisanej na pierwszą Listę Światowego Dziedzictwa Kulturalnego i Przyrodniczego UNESCO.Kopalnia soli w Wieliczce jest jedyną kopalnią soli na świecie w której wydobycie trwało tak długo, od średniowiecza do 1996 roku.Trasa turystyczna liczy sobie ok 3 kilometr&oacu...
Do Zakopanego....

Rodzaj wycieczki: pociąg
Miasto / Miejscowość: Zakopane
Województwo: małopolskie

Wyjechaliśmy z naszymi przyjaciółmi w typowo zimowej scenerii stycznia 2008 roku.Cały czas przed wyjazdem była chlapa, pogoda po prostu do niczego! Już myśleliśmy, że śniegu wcale nie będzie...Aż tu nagle nadszedł termin wyjazdu i nagle w środku zimy pojawiły się śmieg i mrozy! Więc nasza radość po prostu wybuchła! Czym prędzej udaliśmy się do Zakopanego!Wysiadamy na stacji w centrum tego miasta i naszym oczom ukazuje się typowo-piękna śnieżna zimowa stolica Polski, taka jaka powinna ...
Pierwszy raz w ZOO

Rodzaj wycieczki: samochód spacer
Miasto / Miejscowość: Kraków
Województwo: małopolskie

W tym roku pierwszy raz odwiedziłam krakowskie zoo z moim synkiem. Pierwszym elementem wycieczki jest spacer lasem wolskim. Pierwszy plus za okolice, jest bardzo cicha i spokojna, kolejny za zmiany na lepsze: jestem stałym bywalcem i widzę jak z czasem obiekt zmienia. Teraz lwy i tygrysy mają swoje wygiegi i już nie musimy oglądać ich zza krat, takie rozwiązanie już dawno widziałam w innych ogrodach zoologicznych. Dla dzieci jest to niezwykła wycieczka, zwłaszcza wizyta w mini zoo, gdzie maluchy mog...

Szukaj wspomnienia

Opis wspomnienia
Rodzaj podróży
Miasto
Województwo
Region

Właściciel serwisu:                   Wszelkie prawa zastrzeżone. Copyright 2010-2017 © gdziebylec.pl – cała Polska w kieszeni           Developed by:   Projektowanie stron WWW